About Me

My photo
cairo, Egypt
فتاه مصرية- بداخل كل منا نور يستطيع ان يحي معه و يجعله يقويه علي متاعب الحياه احب نوري الذي بداخلي فهل بداخلكم مثل هذا النووووورررر

Jan 17, 2009

سته و تلاتين دقه قلب ..من قلب لسه بينبض


ImageChef.com Poetry Blender





احب ان اقولكم اني عيد ميلادي بكره .......

ميررررررسي لكل الناس اللي بيقولوا كل


سنه و انتي طيبه


بس بجد احساس غريب و انا ببدا سنه جديده تكاد تكون حاسمه ؟؟مش عارفه ليه حاسمه يمكن عشان هبتيدي اول سنه هتوصلني لسن جديده مش سهله ..يمكن عشان بجد مرحله جديده في حياتي


المفروض اقف و احاسب نفسي و مش عارفه ايه و اقول عملت ايه و لسه هعمل ايه


يمكن لان مش سهل ان الواحد يوصل للعمر ده و هو مش محقق كل احلامه


يمكن لاني ببص الاقي السنه اللي فاتت كانت سنه مهمه اوي في حياتي ..على الصعيدين الدولي و المحلي علي راي نشرات الاخبار


يمكن لاني لسه ما حققتش اجمل حلم ليه في اني يبقي عندي كائن صغير قمر يقولي ماما


يمكن عشان زهقت من كل ما اقابل حد و يسالني انتي عندك كام سنه و لا حضرتك يا باشمهندسه دفعة كام ..الاقي ضبهه وقع لتحت و عنيه بحلقت فيه و يقولي مش باين عليكي خااالص ..طيب اعمل ايه اعمل عمليه تجميل تكبرني شويه ..و الله هم يبكي و هم يضحك


يمكن لاني زهقت جدا مووت خالص من ان كل ما اروح فرح حد من العيال اولادي اللي كانوا اول امبارح بيلعبوا في حجري الاقي نظرات من الحرج في عيون خالاتي و خيلاني و امي اللي الله يكون في عونها


و لا اقولكم ايه ..ده انا دخلت عند غاده برايد لاقيتها يا حول الله عامله ايه عشان وصلت ال 30 مش تراعي شعورنا كده برضه يا برايد مكنش العشم يا اختي و الله ده الواحد بطل علي كده و مش واخد باله


و لا ايه الناس بقي اللطاف اللي بيخبوا عليه انه بنتهم هتتجوز اصلي طلعت عيني وحشه اذ فجاه و الله و الا بعض من كنت اعتقد انه اصدقاء لما اتصل فيفضلوا يقولوا عندنا مشاكل وووو في ايه يا جماعه حد قال لكم اني ماشيه اشد في شعري و اتجننت و لبست جلبايه مقطعه و سبت الهندسه و قاعده ببيع فل وورد في الاشارات ما تحترموا نفسيتكم المعقده


و الله و الله ما حد صعبان عليه الا امي حببتي الست يا عني هتفر من عنيها الدمعه و هي يا حببت يبتقولي عايزة هديه ايه السنه دي قلت لها ميرسي يا ماما و الله ما عايزة حاجه ..نفسي بس اسعدها


بس سيبكم من الهم الازلي بتاع قصه الجواز اللي تزهق دي خصوصا بعد الحمد لله ما بقي كل اللي يعرفني ما يتقدمليش بحجه جديده نوووفي و هي ان مستوايا عالي ..الحمد لله ..يا ريت الواحد كان اخد دبلون تجاره و عاش عيشه فل و اتجوز عبد السميع الميكانيكي


بس بعيد عن كلام الناس اللي لا بيقدم و لا ياخر علي راي الاغنيه ...لحمد لله علي نعمه ربنا


و الاهم عندي ..اني و بجد حاسه ان لسه عندي قلب بيعرف يحب الناس و الاطفال و القرايب ..و الحمد لله بفرح لهم و بيهم


و الاهم ان قلبي الصغنون ده - في رايي - انا حره في قلبي ..لسه بيدق ..لسه بينبض


و كل سنه و انا طيبه


5 comments:

Hanan Said said...

نور حبيبه قلبي

كل سنه وانت اجمل وارق واطيب بنوته في الدنيا
ربنا يخليكي لينا يا حببتي
وان شاء الله يا حببتي
السنه دي هتحققي كل الي تتمنيه
وابقى قولي حنان قالت
وان شاء الله ياروح قلبي
هتبقى احلى واعظم واحن ام في الدنيا
.......
يمكن عشان زهقت من كل ما اقابل حد و يسالني انتي عندك كام سنه و لا حضرتك يا باشمهندسه دفعة كام ..الاقي ضبهه وقع لتحت و عنيه بحلقت فيه و يقولي مش باين عليكي خااالص ..طيب اعمل ايه اعمل عمليه تجميل تكبرني شويه


ماهو بصراحه الكل معزور بردو
نعمل ايه يعني ماشاء الله يا حببتي ماحدش يديكي سنك
ومش تعملي تجميل ولا حاجه
لان جمال قلبك باين على كل ملامحك وبيخليكي ديما صغيره وهتفضلي ديما كده ان شاء الله
..........
الاهم عندي ..اني و بجد حاسه ان لسه عندي قلب بيعرف يحب الناس و الاطفال و القرايب ..و الحمد لله بفرح لهم و بيهم
و الاهم ان قلبي الصغنون ده - في رايي - انا حره في قلبي ..لسه بيدق ..لسه بينبض


انتي طبعا عندك قلب وارق وطيب قلب كمان
وقلبك الصغنون ده في حنان بيحتوينا كلنا وبيخلي الكل يحبه

بحبك اووووووووي يانور قلبي
وعقبال مليون سنه وانتي ديما صاحبتي وحببتي واختي

وان شاء الله السنه دي تتحقق كل احلامك

nor said...

حنونه حببتي
اولا تسلم ايديكي علي الصورة اللي عملتيها لي علي البوست و هي احلي هديه من احلي بنوته
و ميرسي علي كل كلامك و ربنا يخليكي ليه و ارفح بيكي انتي و الاخ الباشمهندس و افضل احبك و نفضل اخوات بس انتي عارفه اني مصره اكون مامتك
و مش هطول عشان سمعاكي بتقولي لي قمي ذاكري و هقولك حاضر هقوم اذاكر حالا
احبك في الله و ما اعظمه من حب

WSMA said...

أختي وحبيبتي وصديقتي نور
كل سنه وانت طيبه
ويارب يارب اشوفك السنه الجايه
في بيتك مع زوجك وأطفالك
هتقوليلي ازاي
هقولك معرفش
المهم إني اشوفك سعيده دايما
ويارب تحققي السنه دي كل الي تتمنيه
وربنا يخليلك ممتك
ونفرح كلنا بيكي قريب
وكل سنه وانتي طيبه مره تانيه وعقبال 10000000000000000000000000000000
سنه يانور قلبي

Unknown said...

كل سنة وانتي بألف خير
مش عارف أقولك ايه بس يارب تكون سنة خير وبركة ليكي وتوفيق وتلاقي فيها كل الي نفسك فيه وتحققي حاجة في مشوار حياتك
أما من ناحية لازم تقفي مع نفسك فأظن ده شيء أكيد وضروري
معلش لو طولت بدون فايدة..
تحيتي

عبير الجنة said...

نور يا حبيبتى كل سنة وانتى طيبة يارب والسنة الجاية تكونى فى احسن حال ومع زوج صالح وزرية صالحة ان شاء الله كلنا بيجلنا يوم عيد ميلانا نفس الاسئلة بس نرجع ونقول الحمد لله على كل حال محدش عارف الخير فين كل واحد فينا بياخد ابتلاء علىقدة لا بياخد اكتر لا اقل واكيد ربنا عالم ان احنا قد ابتلاءة دة متنسنيش من دعائك امانة عليكى