About Me

My photo
cairo, Egypt
فتاه مصرية- بداخل كل منا نور يستطيع ان يحي معه و يجعله يقويه علي متاعب الحياه احب نوري الذي بداخلي فهل بداخلكم مثل هذا النووووورررر

Oct 13, 2008

حزينه

حزينة حزينة حزينة انا
زعلت كتير فرحت كتير عشت حالات كتير
بس المره دي حزينه انا
حزينه حزينه حزينه
حاسه اني عايزة اغير اسمي و اقول اسمي حزينه حزينه
عايزة ...صدقوني مش عارفه
كل الكلام اللي جوايا مش لاقياه
حزينه انا ..هي الكلمه اللي جوايا
هي حالتي
حزينه حزينه
كلنا بنمر باوقات صعبه
بس المره دي صعبه اووووي
صعبة لدرجه الموت و انت عايش من صعوبتها
يا رب تعدي الايام دي علي خير
لاني يا رب حزينه حزينه حزينه اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي

8 comments:

Anonymous said...

موش خطأ أننا نحزن، لكن كل الخطأ أننا نستسلم للحزن... وما فيش حاجة ممكن تصيبنا إلا ما كتبه الله لنا

أحمد سلامــة said...

اكيد ان شاء الله هتعدي
مش انتهت احزان من قبلها
اكتر بكتير من اي مرة ؟؟
بس بردو انشاء الله هتعدي
عندك ثقة في ربنا
هو رحيم
قوي

Mahmoud farag said...

يارب تكوني دايما بخير ... وألف سلامة عليكي ...ولا تقلقي إن الله مع الصابرين و إن بعد العسر يسر إن شاء الله

nor said...

هنا و هناك
مرحبا بيك و ان شاء الله ازور مدونتك قريباو مش هستستلم للحزن ان شاء الله

nor said...

د/ احمد بجد بيسعدني انك بتابعنب لاني معجبه بكتاباتك و ان الله مع الصابرين و اتمني اني اقدر اكون منهم ادعو لي اكتب من الذين قالوا عند الشدائد ان لله و انا اليه راجعون

nor said...

مهندس محمود ازيك مش جاي تظهر الا و انا حزينه وان شاء الله زي ما قلت ان بعد العسر يسرا و يا رب استاهل ان ربنا يرضي عني و ييسر لي كل اموري كما يحب ربي و يرضي ادعي لي دايما

blue-wave said...

لم يحدث ان زرت مدونه يعانى او تعانى صاحبتها من اوقات صعبه الا وانتهت
لذا فانا متفائل جدا بانتهاء تلك الأوقات باذن الله تعالى
تحياتى

Mahmoud farag said...

جميعنا لابد وان يمر بهموم واحزان تكدر عليه حياته..لاننا ليس في الجنه .. سوف تنسى مع الزمن وهو كفيل ان يدوايها
اذا اردنا نحن ذلك .. كرري دوما

اللهم فرج همومنا

................
اللهم إني أسألك من الخير كله عاجله وآجله ما علمت منه وما لم أعلم ، و أعوذ بك من الشر كله عاجله وآجله ما علمت منه و ما لم أعلم ، اللهم إني أسألك من خير ما سألك به عبدك و نبيك و أعوذ بك من شر ما عاذ به عبدك و نبيك ، اللهم إني أسألك الجنة وما قرب إليها من قول أو عمل ، و أعوذ بك من النار و ما قرب اليها من قول أو عمل ، و أسألك أن تجعل كل قضاء قضيته لي خير
..............


اللهم إنك عفو تحب العفو فأعفو عنا

......

و أعذريني لعدم متابعة كتاباتك

و تذكري دائما أن بعد العسر يسر
فأصبري إن الله مع الصابرين