About Me

My photo
cairo, Egypt
فتاه مصرية- بداخل كل منا نور يستطيع ان يحي معه و يجعله يقويه علي متاعب الحياه احب نوري الذي بداخلي فهل بداخلكم مثل هذا النووووورررر

Jan 30, 2010

حاجات كتير

جربتم تدعو ربنا و يستجيب لكم
الحمد لله جربت و ربنا أستجاب
جربتم تقولوا يا رب عايزاك
فيأتي اليكم بأدله تقبل توبته عليكم
تروا علامات التوبه
تفرحوا بالعودة لله
أصلي بعدت عنه سنين
انشغلت بالدنيا عن حبيبي و ربي
ولكن ما ان
تنزل الدموع فرحه بحب الله
جربتها انا و قد حرمت منها لسنوات
الحمد لله
ربنا جميل وكريم و عظيم أوي
جربوا الدعاء بيقين و هو عليه الاجابه
................................................................
كنت بقول هو اللي ياخد بنج يقول ايه
قالوا لي يقول اهم حاجه تشغل عقله الباطن
و دخلت عمليه بسيطة و الحمد لله ربنا كريم اوي
و لاقيت نفسي بقول عايزة اخواتي هاتوا لي أخواتي
أصل اخواتي هم اولادي بالضبط ربنا يفرح قلبهم
........................................................................
ربنا بيقطع من هنا و يوصل من هنا
كنت بسمعها كتير
لكن جربتها اوي
كنت محتاجه حد يقف معايا أوي و سخر لي الله من عباده
رجل بمعني الكلمة ..خالي الحبيب
فكرني بجدي الله يرحمه وقف جنبي كأني بنته
.............................................................................
الأزمات تظهر مين بيحبك
رزقني الله بأخت أحبها و تحبني في الله
لا يجمعنا أي مصلحة و لا عمل
نوجا حببتي ..مليش اخوات بنات بس ربنا بعتك ليه
أخت و صديقة و حبيبة لقلبي
....................................................................................
وجدت شباب و شابات بحبهم كتير اوي
بحب اعيش بيهم و معاهم
رزقني الله بحب الطلبة هم برضه بعتبرهم اولادي و بفرح بهم جدا
يا رب ضع لي القبول في الأرض و ضع الرضا بقلبي
الحمد لله رب العالمين

4 comments:

Hesham said...

والله صدقينى شعور جميل ان تشعرى ان الله راض عنك وانه يستجيب دعاك يارب عقبالنا كلنا نتمناها صافيه لكى ولنا

رضا الكومى said...

إذا أحب الله عبداً وضع له القبول فى الأرض
بعد أن يحبه جبريل والملائكة
أرجوكِ يا نور ادعى لى بالهداية والتثبيت

كاميليا بهاء الدين said...

حمداً لله على سلامتك ..

الخبر أخذ الكلام من قلبي يا نور
مش عارفة أقولك أي حاجة
غير
الحمد الله
طهور إن شاء الله
مجزينة خيرا عنه

كفايـة طيبـة said...

الف حمدا لله على سلامتك يانور

ربنا يكرمك يارب دايما بكل حاجة كويسة

اتمنى انها تكون تجربة مرت بسلام
وتكوني فى احسن حال دلوقتى