About Me

My photo
cairo, Egypt
فتاه مصرية- بداخل كل منا نور يستطيع ان يحي معه و يجعله يقويه علي متاعب الحياه احب نوري الذي بداخلي فهل بداخلكم مثل هذا النووووورررر

Jul 10, 2009

حبيت


وانا أقدرأحب من تاني

ده انا من وقت للتاني بنادددددددددددددددددددددددديك

لو انسي قلبي انا فاكر

ده في الاول و من الاخر انا ليك

و انت اللي مش سامع و كل الدنيا سمعاني

لو انسي قلبي أنا فاكر

و بقلها من الاخر يا ريتك تبقي علي عشاني

حبيت أيامي ليك و بعيشها ليك

و لا عمري حبيت من قبليك

طيب انسي ليه و انا قد ايه كلمت نفسي ليه عليك بلاقيك

و بعيشها ليك

و انا قد ايه ..و لا عمري حبيت من قبليك

معاك يا حبيبي نسيتني حاجات جوايا تعبتني

و سنين قبلك مخصماها معاك دلوقتي صالحتني

مليش غيرك انت في الدنيا و مفيش في حياتي ناس تانيه

و ازاي و دي برضه تيجي مني مفكرش في هواك ثانيه

بعيد او جنبي انا فاكراك

و لو انت فين انا شيفاك

انا او مع مين يا حبيبي بقلبي معاك

حبيت أيامي ليك

حبيت

و بعيشها ليك

و لا عمري حبيت من قبليك



3 comments:

Hesham said...

اليكى فلتسمحى ان كان هذا كلامك للحبيب ( على لسان عمرو دياب على مااعتقد) فاكيد الحبيب سيرد عليكى قائلا

انا ياللى انا ياللى حبيتك
أنا يالى أنا يالى هويتك
ليه دايما تهجرنى
ليه دايما تنسانى
ليه تنسى دايما
حبى وحنانى
وكلامى وغرامى


بحبك ياحبيبى مهما تعمل فيه
وأنا عارف أنك فى الأخر ليه
فراح حصبر وأستنى
وأحلم وأتمنى
فى لقاك من تانى
ياحبى وغرامى

nor said...

ههههههههههه ميرسي سا استاذ هشام
بس هي اغنيه اليسا
تحياتي

nor said...

ههههههههههه ميرسي سا استاذ هشام
بس هي اغنيه اليسا
تحياتي