About Me

My photo
cairo, Egypt
فتاه مصرية- بداخل كل منا نور يستطيع ان يحي معه و يجعله يقويه علي متاعب الحياه احب نوري الذي بداخلي فهل بداخلكم مثل هذا النووووورررر

Nov 28, 2008

أجمل زهرتين في حياتي






منّ الله عليه في الايام الاخره باني اتعرفت علي بنوتين بقوا هم الاتنين اجمل زهرتين في حياتي

يااااااااااااه قبلهم كنت في الشغل الايام بتعدي بطيئه و ممله

دخلوا حياتي في الشغل اولا ..و بعدها علي طول اقتحموا حياتي كلها

انا معنديش اخوات بنات ..بس هم بالنسبه لي مش اخواتي لا هم بناتي

و لما بقولهم كده بيقولوا متكبريش نفسك ...طبعا بيجاملوني

بجد بجد من نعم ربنا عليه دخولهم حياتي

لما بشفهم بيتكلموا ممع بعض بضحك بجد علي تعليقاتهم

و لما بشوفهم بيحبوا الدنيا بحاول اني احبها

بيخرجوا معايا ..او بصراحه انا اللي بقيت اخرج معاهم لان صديقاتي كلهم مش موجودين في مصر من فتره

ساعات اقسي عليهم .......بس مش بيزعلوا

ساعات مبقاش قادره اعمل اي حاجه في الدنيا ..الاقيهم بيشدوني اعملها معاهم و عشانهم

ساعات ببقي مزاجي وحش اوووي ..بحاول اغيره معاهم

بس بجد ربنا يكون في عونهم اني اتحطيت في طريقهم

هم ما شاء الله وردتين لسه بيفتحوا

و انا بقي اتعرفوا عليه في وقت مش حلو من حياتي

بس حقيقي هم زهرتين حياتي حاليا ..و لو لاهم كانت حياتي تبقي اصعب كتير

بحمد ربنا علي تعرفي عليهم و نفسي اشوفهم أسعد بنوتين في الوجود

ربنا يسعد قلبهم داٍِيما و يفضلوا زهرتين في حياتي

13 comments:

مفكر said...

السلام عليكم::

ربنا يديم بينكم الحب والود

دمتم في حفظ الله

Hanan Said said...

نور حبيبه قلبي
والله مش عارفه اقولك ايه
انا بجد كلامك ده فرحني اوووووووي اني في حياتك حاجه مهمه
وانتي عارفه اني ديما مش بحب اكبرك لما بتقوليلي مانك مماتي
بس والله لما غبتي عني كتير
حسيت الاحساس ده
حسيت اني نقصاني حاجه مهمه
احساسي بانك اخي بس بردو مماتي هتبرك كتير
ربنا يخليكي ليا بجد وانتي كتير وقفتي جنبنا
وعمر شدتك علينا ماكنت وحشه ابدا بالعكس
بتبقى عشان خايفه علينا واحنا متأكدين من كده
واحيانا بنقولك على الحاجه الي ممكن تشدي علينا فيها عشان بحب ديما رئيك وكلامك
ربنا يخليكي لينا يا احلى اخت وام صغيره اووي

وكتير اوي والله انك تعملي بوست لينا

ربنا يخلينا لبعض ديما
ونعمل مع بعض بستان مليان تفائل وحب
بحبك خالص

Mahmoud farag said...

حلو قوي البوست ده يا باش مهندسة نور ...
بس مين الزهرتين دوول

هههههههه
على العموم هو جميل جدا

بس خلي بالك ان فيه زهرة منهم بتاعتي انا بس

و انا مقدرش استغنى عن زهرتي الجميلة
اجمل و أرق زهرة في الدنيا كلها

كفايـة طيبـة said...

الله

ماشاء الله

ربنا يخليهم ليكي ويخليكي ليهم

وفضلوا مع بعض علطول يارب :)

WSMA said...

حبيبة قلبي نور
والله انت الي اجمل زهره
وأرق قلب في الدنيا
وبجدانت اختي الكبيره اللي ربنا ادهالي والي بحب دايما استشرها في امور حياتي واخد بنصيحتها
ايوه فعلا متكبريش نفسك
عشان انت لسه صغننه
وربنا يخلكي ليا انت ونونا يارب
وميحرمنيش منكوا ابدا
وبجد انا قبل مااعرفكوا كنت شيفه الدنيا سودااا ومعاكو شفتها بمبي بمبي وعوضتوني عن حاجات كتير اوي كنت محتجاها من اي صديقه بتحبني بجد
وبجد عارفه نفسي في ايه ....ننسي كل حاجه ونروح احنا التلاته نعيش في مكان نكون فيه مع بعض وبعيد عن كل الناس
وبجد بقي انتو الي اجمل زهرتين في حياتي.
وسلامي واشواقي وتحياتي وقبلاتي لكي ياأجمل زهره في بستان حياتي

nor said...

مفكر
شكرا لدعائك و اتمني دايما تتابع مدونتي
تحياتي

nor said...

حنان
طبعا انتي عارفه انك واحده من الزهرتين مع ان المهندس محمود بيقول انك الزهره بتاعته و هنتخانق دلوقتي
وانا بحبك اوووي يا نونا و يا رب دايما نفضل اصدقاء ..بس انا مثره اني ام ليكي لان الام عمرها ما تبعد عن اولا دها لاي سبب
ربنا يسعد قلبك زي ما بتسعدي قلبي و يفرحك و يديم عليك نعمه كلها
احبك في الله و هو اهم حب الذي لا ينقطع و لا يقل
تحياتي لكلماتك الرقيقه

nor said...

محمود فرج
ازيك يا حوده بقثي وحده منهم الزهره بتاعتك ..لا يا بابا لا ههههههه
هي زهرتي انا انا امها يعني حماتك يا افندي انت ..خد بالك لحسن اجي اعمل عليك حما بجد
ميرسي علي تعلقيك الجميل
و حط زهرتي جوه جوه عنينك فاهم
تحياتي

nor said...

كفايه طيبه
اول زياره ليكي عندي و اتمني تتابعي دايما المودنه و شكرا لتعليقك

nor said...

the sleep angel
انتي اللي قمر و انتي اللي نورتي حياتي بحبك جداااااااااا ياتوتي و ي رب يخليكي ليه ..و مش عايزة اسمع كلمه الدنيا سوده دي نهائي ماشي ....و يا ستي انا موافقه اكون ماما انتي ملكيش دعوه ماما صغنونه خلاص
و نفسي اووي افرح بيكي ان شاء الله قريب ..ربنا يسعدقلبك و يديك علي قد قلبك الطيب ..و زي ما قلت لنونا احبك في الله ...لنه الحب الذي لا يقل و لا يزول
تحياتي لك كلمه و حرف كتبتيه عشاني

أمير البلانكو said...

نور

ازيك

يارب يديم الحب والسعاده بينكم

وانتي يا نور أكيد انسانه كويسه علشان كدا ربنا بيهديلك زهرتين جمال ودا كله أكيد من رضا ربنا عليكي

تحياتي ليكي

ويارب تعيشي في سعاده وحب دائمه

zainab said...

ربنا يسعدك يا نور و يكرمك
ممكن تعتبرينى أختك التالته

nor said...

طبعا يا قمر اعتبرك اختي
اهلا و مرحبا بيكي