About Me

My photo
cairo, Egypt
فتاه مصرية- بداخل كل منا نور يستطيع ان يحي معه و يجعله يقويه علي متاعب الحياه احب نوري الذي بداخلي فهل بداخلكم مثل هذا النووووورررر

Aug 13, 2008

قالت لي......ليتني كنت أنا

ليتني كنت انا من يتالم و لست انت
ليتني كنت انا من بي كل هذه الجراح
حبيبي اشفق عليك من ان تتألم
لانه من غيري تعرف
معني الالم
ليتني انا من اكتوي بهذه النيران و انت لا
ما عرفت اني احبك الا الان
نعم احبك
لاني و مع كوني أمراه
الا انني اتمني لك السعاده حتي و لو مع من هي غيري
عرفت اني احب صدقا و ليس كلاما يتغني بيه الشعراء
تالمت نعم و انت تتكلم عنها
دق قلبي دقات غريبه
دمعت عيني
نعم نعم يحبها
كنت اعلم و لكنك قلتها
شعرت انا بها ..نعم تحبها
ليتني انا اتحمل عنك كل هذا
هاته عندي احمله عنك
لا اطيق ان اشعر بك تتالم حبيبي
لا اطيق
ليتني كنت انا

17 comments:

سندباد said...

رغم ان اسمي المشاعر في هذه الدنيا هي مشاعر الحب الصادق الخارج من اعمق اعماق القلب الا انه دائما مليئ بالالم فعلا لا راحة في الدنيا حتي في اجمل واسمي المشاعر ولكن ما بايدينا فالحب يخترقنا ولا تفيد معه السدود بوست رغم قلة كلماته الا انه مليئ بالاحاسيس
لكي تحياتي

nor said...

شكره سندباد
تقبل تحياتي

نفس هادئه said...
This comment has been removed by a blog administrator.
أحمد سلامــة said...

!!
لا املك سواهم

nor said...

ليه يا دكتزر احمد علامات تعجب
يا ريت توضيح ؟؟

أحمد سلامــة said...

:)
لانه احساس نادر من التضحية والرضى بالشقاء
مملكش قدامها غير اني اتعجب

nor said...

تحياتي لردك د احمد
بس ليه احساس نادر
اللي بتحكي لي دي انسانه عايشه وسطنا

شفـقــة و إحســــان said...

ايه الحب ده كله هو فيه كده دلوقتى؟؟
بوست حلو اوى وحساس

Hanan Said said...

صديقتي الحبيبه
انا لو كنت قئت الموضوع ده من حد ماعرفوش ممكن ماكنتش اصدق ان في احساس كده
بس لان الكلام ده نابع منك انتي فكلامك واحساسك ده ماستغربوش عليكي
...
دق قلبي دقات غريبه
دمعت عيني
نعم نعم يحبها
كنت اعلم و لكنك قلتها
شعرت انا بها ..نعم تحبها
ليتني انا اتحمل عنك كل هذا
هاته عندي احمله عنك
لا اطيق ان اشعر بك تتالم حبيبي
...
عندما قرئت تلك الكلمات لاعرف ماذا حدث لي
ما انبله واصعبه من احساس
تحياتي لكي حبيبتي ولقلمك الراقي

nor said...

لا يا نونا
صدقيني لسه في ناس كتير عايشين و بيعرفوا يحبوا بجد
مش كلام
بس هي الدنيا اللي من كتر ما بقي فيها الوحشين مبقناش نصدق ان في حج صادق
واللي حكيت لي موجوده يعني ممكن اقولك عليها انت و د احمد عشان تصدقوا انها موجوده

نفس هادئه said...
This comment has been removed by a blog administrator.
نفس هادئه said...

اختي الصغيرة الغاليه
في كل مرة ادخل واقراها ثم اعيد القراءة ولم استطع ان اعلق على هذا الاحساس الكبير
صدقي تخونني الحروف اشعر بالم كبير ولا استطيع ان اقول شيء

نفس هادئه said...

لا اجد ما اقول

nor said...

شفقه هانم و احسان
اهلا بكم في مدونتي شوفتوني
و اه لسه فس حب كده
ايه يا جماعه كل اللي يعلق يحسسني ان الدنيا بقيت اصعب ما انا متخيله
تحبوا اقولكم علي اللي حكيت الحكايه و اديكم اميلها و تليفونها و لو عايزين عنوانها و نعمل لها زيارات بمناسبه انها هتبقي زي المتاحف بقي هههههههه

nor said...

حبيبه قلبي و اختي فعلا اللي الزمن اهداني اياها
كلماتك تنبع من نفس هادئه مثلك بالفعل و من احساسا راقي
اشكر اهتمامك و لا اجد الكلمات اللي تناسب او تقدر حبي ليكي

Mahmoud farag said...

أتسمحين لي أن أضع عنوانا آخر للبوست و هو : "الحب من أجل الحب

البوست ده فكرني بكلمات أحبها كثيرا :

هناك من تحبها بصدق...

فتعاملها معاملة الورد ....

تحبها بصمت ... وتحترمها بصمت

و تتمناها بينك و بين نفسك

و يمنعك إعتزازك بنفسك من الإقتراب منها

إذا رأيتها مشغولا بآخر ... فتكتفي بالحب من أجل الحب ...

و تحتفظ بها صورة جميلة ... في ذاكرة نقية ...

عليك أن تسعى و أن تحاول

فإذا ما أحبطتك الأيام في حلمك

تمنى لها الخير صادقا ... و انسحب بهدوء

بهدوء من يحب

لأجل من تحب


.............


آسف ع الإطالة

nor said...

محمود
ميرسي علي تعليقك
و ميرسي علي كلماتك
براحتك طول يا عم محمود بس اظهر دايما و ما تغبش ...تحياتي لك